Martine De Weerdt Column - (c) Noordernieuws.be

De geurkaars van de andere kant bekeken

We hebben het allemaal zien passeren deze week; de vaginale geurkaars van Gwyneth Paltrow, die binnen de kortste keren totaal uitverkocht was. Hetzelfde als die banaan met tape, waarom kan ik niet op zulk onnozel idee komen? Ik zie dat nieuw gat van de markt meermaals per dag als ik naar het toilet moet, maar ik heb er geen seconde aan gedacht om er een geurende kaars van te maken. Waarom hebben ze zo’n kaars gemaakt? Om je partner tijdens de daad te laten denken dat hij Gwyneth voor zich heeft liggen? En is het wassen ding gebaseerd op de geur van net voor of net na een wasbeurt? Als je weet dat er vele maanden werk aan voorafgaat en er vele testen moeten worden uitgevoerd eer men de juiste geur heeft, stel ik in vraag hoe dit in zijn werk ging.
“Zeg Gwyneth, kun je nog eens op onze tafel komen liggen? We hebben een paar proefjes gemaakt en we willen onze neus er nog eens insteken om te ruiken of we op de juiste geurlengte zitten. Of: “Gwyneth gooi nog eens een vuil slipje binnen en kan je partner even langs komen om te ruiken of we erop zitten?” Ze kan moeilijk haar eigen neus tegen haar product zetten toch?
Soit, het is wat het is, zulke ideeën gaan mijn geldbeugel voorbij. Maar, ik kreeg toch nog een lumineus idee! Als ik nu eens toiletpapier laat maken met het gezicht van Gwendolyn Rutten op? Zou dit niet massaal verkocht worden, want eerlijk… wie wil daar zijn aars er niet mee afvegen?
Mijn zoon die deze week aan het stofzuigen was zonder de zetels te verplaatsen, omdat ge dit volgens hem toch niet ziet, (deuhh?), dacht even mee:
“Iedereen van alle regeringen erop?”
“Zoveel wc papier heeft een mens niet nodig hé!”
“Je krijgt er sowieso het schijt van hoor als ge die erop ziet staan.”
“Tja… misschien het toiletpapier laten varen gezien de zuiveringskost van het water en een aarskaars laten maken.”
“Same shit, different story.”
“Yep!”
Same shit, different story…

Martine de Weerdt

Facebook337
Twitter
Follow Me
Tweet